SLAVS NOT SLAVES IN NIET V HANGARJU

 Z eno besedo: Bombastično. Ne bom preveč razpredala, kako je bilo. Naj slike in videi povedo svoje.  Niet- Trip in Vijolice Niet-Rad imam dež Niet-Melanholija  

LET 3 NA EVROVIZIJI IN V LJUBLJANSKEM KINO ŠIŠKA

 

Pred dnevi me je zelo prijetno presenetilo, ko sem zasledila novico o hrvaški izbiri komada, ki jih bo letos zastopal na evroviziji. Takoj so mi prišli na misel vsi tisti koncerti Let 3, na katerih sem bila in so se mi vedno zdeli nekaj enkratnega, neponovljivega. Fantje so bili namreč vsakem koncertu drugače oblečeni in vedno poskrbeli za show, o katerem smo govorili še kar nekaj časa. Ko sem slišala komad, s katerem so si na Dori priborili zmago, mi je v trenutku postal všeč. Udaren, res morda malo "soft" za tako kontraverzni bend, kot so Let 3. Ampak ravno pravšnji, da ljudem, ki takega žanra ne poslušajo, odpre usta in jih pusti odprte še naslednjih pet minut. Komad je zanimiv, narejen v njihovem stilu. Všeč mi je, ker na precej direkten način odraža stanje, katerega vidimo v današnjem svetu. Ne, ne bom se na tem mestu razgovorila o nepravilnostih, ki jih je v tej dobi polno, lahko pa rečem, da mi je toplo pri srcu, ker si določeni ljudje še vedno upajo skritizirati vse, kar dandanes ni funkcionalno. Ta komad nas pravzaprav uči, kaj vse bi morali popraviti, da bi bilo življenje zopet znosno in podobno tistemu, ki smo ga bili nekoč navajeni. Fantom privoščim, da zmagajo in jim želim vse lepo. Sem pa zelo radovedna, kaj bodo "ušpilali" na evrovizijskem odru. Ker, vsaj kot jih poznam,  bodo nekaj morali zakuhati. V slučaju njihove zmage pa še isti trenutek kupim vstopnice za naslednje leto, kajti to bi bil za Hrvaško kar precejšnji zalogaj. In ja, rada bi bila del tega showa.


 Ta reška novovalovska  skupina krasi naše odre že od davnega leta 1986. Prvi album, ki je nosil naslov Rijeka-Pariz-Teksas so izdali 1987. Njihovo življenjsko delo obsega 11 albumov in nekaj nagrad, za katere bi lahko rekli, da so prestižne in da so jim bile dobra motivacija za naprej. 


SKUPINA LET 3 V KINU ŠIŠKA NA DAN MLADOSTI!!

Vsem fanom sporočam, da bodo v tem poletju imeli kar veliko možnosti videti Let 3 tudi v živo. V Sloveniji bodo imeli kar nekaj koncertov. Prvi bo že na dan mladosti, 25.5. 2023 v Kinu Šiška. Na njem bomo proslavili morebitno evrovizijsko zmago in se zabavali ob komadih, kot so Riječke pi*ke, Kurcem u čelo, Profesor Jakov, manjkal pa ne bo niti Mama ŠČ! . V kratkem pa pripravljajo nov album, na katerem bodo predstavljena sodelovanja v duetih. Več naj ostane presenečenje.

 


Karte za dogodek so že v prodaji, kupite pa jih lahko na https://www.eventim.si/si/vstopnice/let-3-ljubljana-kino-siska-1342875/performance.html . Organizator dogodka je Dallas Music.

Let 3 – Izgubljeni

 

 

 Let 3 – Ero s onoga sveta

 


 Let 3 – Mama ŠČ!