POGOVOR S SKUPINO NIET O ŽIVLJENJU, OPTIMIZMU, GLASBI IN OSTALEM

  Okroglo, 40. obletnico delovanja , bodo Niet obeležili s koncertom 24.5.2024 v ljubljanskih Križankah . After party pa bo po koncertu v Orto baru . Kakor koli, zagotovljen je dober žur!  Naša ekipa jih je obiskala na eni od vaj, na kateri so se pripravljali na spektakel. Skupino sestavljajo preprosti fantje, ki so v prvi vrsti ljudje, zafrkanti, dobri prijatelji, očetje, možje... Med seboj se, kljub vzponom in padcem, ki jih je skupina doživela, precej dobro razumejo, se šalijo in na življenje gledajo z optimistične prespektive. Pred njimi je, kljub temu, da niso več rosno mladi, še dolga glasbena pot. Fantje vedo, kje jim je mesto v družbi, zavedajo se tudi, da je imeti tak bend, kot so Niet, nekaj posebnega. V pogovoru, ki ga je naša ekipa naredila z njimi, pokažejo svoja čustva, dotaknejo se svojih glasbenih idolov, popeljejo nas skozi prepreke in vesele trenutke, ki so jih doživeli v življenju. Nieti nam v pogovoru razkrijejo tudi delčke iz svojega privatnega življenja. Prij

SUTURA ŠE ZADNJIČ NA SLOVENSKIH ODRIH!!!

SUTURA je nemški producent, DJ in organizator dogodkov. Rojen je v mestu v Heilbronn. Njegova glasbena pot se je pričela pri rosnih 10 letih. Takrat se je spoznal z elektronsko glasbo in jo takoj vzljubil. Kmalu se je z glasbo pričel ukvarjati profesionalno. V svoji karieri se je srečal z mnogo dobre glasbe in s plodovitimi nastopi. 


Pred časom je naznanil, da se poslavlja od DJ kariere. Organizatorji Factory of Sound smo se zelo potrudili in ga znova pripeljali v Slovenijo.

Na odru Mariborske pral'nce je namreč stal že lansko leto. To je bilo na 4. ediciji, ki se je zgodila v dvorani Gustaf 19.3.2022. Celoten dogodek si lahko pogledate TUKAJ. Galerija pa je na voljo na TEM linku.

1. Začnimo povsem na začetku. Nam lahko poveš, kaj te je gnalo k temu, da si postal DJ in kasneje producent?

V prvi vrsti me je vedno navduševala glasba. Moj starejši sorodnik je kupoval gramofonske plošče z elektronsko glasbo. V njej je bilo mnogo bitov, ki so mi bili zelo všeč. Dejstvo, da sem danes producent in DJ, pa je posledica mojega takratnega kroga prijateljev. Le-ti so me odvlekli na techno zabavo in takrat se je vse začelo.

2.Ali je bilo težko stopiti na to pot? Si morda imel kaj podpore doma, s strani prijateljev in tvoje okolice?

Če primerjam moje začetke in začetke današnjih DJ-jev, lahko rečem, da so bili moji začetki dokaj težki. Dandanes je oprema veliko bolj dostopna in lažja za uporabo, kot v mojih časih. Takrat ni bilo socialnih omrežij in glasbeniki nismo imeli možnosti pokazati svojih zmožnosti. Moram povedati tudi to, da sem živel na vasi in ne v mestu, kar je bil za mojo promocijo še en velik minus

Mariborska Pral'nca 4- After movie


3. Kako si se počutil, ko si prvič stal za mešalno mizo in mešal glasbo?

To je bil manjši dogodek, kjer je bila večina obiskovalcev mojih prijateljev in znancev. Bil sem poln adrenalina in zelo navdušen. Vsekakor je bil enkraten trenutek, katerega ne bom nikoli pozabil.

4. Nekega dne si se odločil, da pričneš s produkcijo. Kakšni so bili prvi koraki od ideje do končnega komada?

Takrat sem bil mlad in na žalost nisem imel dovolj denarja za nakup večje opreme, da bi naredil, kar sem želel. Za opremo sem varčeval in dokupoval kos za kosom. S temi dejanji sem bil vsakič bližje cilju.

Sutura@Mariborska praln'ca 4 (Full video set)


5. Za seboj imaš že kar veliko izdanih komadov. Od kje si črpal ideje zanje?

Če povem čisto po pravici, sem v življenju naredil že toliko songov, da včasih niti ne opazim, če kdo zaigra moj komad. Včasih enostavno pozabim, da sem ga sploh naredil. To me vedno nasmeji. Ideje večinoma prihajajo iz mojega vsakdanjega življenja ter življenja okoli mene. Zgodbe, ki jih uglasbim, temeljijo predvsem na mojih izkušnjah. 

 6. Nastopil si že na veliko dogodkih. Nam lahko poveš, kateri od vseh najbolj izstopa? Kateri od njih te je resnično prevzel in ga ne boš nikoli pozabil?

Vse zabave so zame enkraten spomin. Pridobil sem veliko izkušenj in pozitivnih vtisov, česar sem danes zelo vesel. Najbolj v spominu mi je ostal nemški festival Toxiator, leta 2015.


 
7. Organiziraš tudi Hard techno Legends dogodke. Kako se je pričela ta zgodba? Ali jih lahko pričakujemo tudi v naslednjem letu?

Seveda, še vedno bom organiziral hard techno dogodke. To mi je v zabavo in dokler bo to tako, ne bom odnehal.

8. Ob koncu leta končuješ svojo DJ kariero. Za seboj puščaš veliko spominov in dobrih DJ nastopov. Kaj je bila tista stvar, ki je vodila do te odločitve?

Da, res je. Končujem svojo kariero DJ-ja. Tu gre bolj za dejstvo, da sedaj želim imeti čas za vse stvari, ki se jih počne v normalnem življenju. Želim biti brez pristiska, da moraš biti vedno na tekočem, če želiš biti uspešen. Problem je v tem, da če želiš biti uspešen, se moraš veliko promovirati na socialnih omrežjih. S tem želim za sedaj zaključiti in zaživeti kot nekdo, ki da prednost prijateljem in družini, ne pa, da je stalno za računalnikom.



9. Kolikor lahko razumemo, končuješ le DJ kariero, ne pa tudi produkcije. To pomeni, da lahko v prihodnosti pričakujemo nove komade?

Tako je. Vsekakor ne bom prenehal producirati, saj je bila produkcija vedno moja večja strast, kot dj-janje. Moj novi album bo izdan že v začetku leta 2024.

10. Za konec bi te vprašali, če imaš mogoče imel kakšno sporočilo za oboževalce v Sloveniji?

Moje sporočilo je, da plešite, kot da jutrišnji dan ne obstaja. Hvaležen sem, da se lahko ponovno zabavam z vami. In da me boste pospremili v mojem zadnjem plesu.

Re-run: Mariborska praln'ca 4 - The rise of undead


Piše: Factory of Sound