EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN V ZAGREBŠKI TVORNICI KULTURE

7.9. 2024 me je pot vodila v Zagreb, kjer sem bila priča še enemu spektaklu, ki spada v kategorijo"moraš videti, preden umreš". Ogledala sem si koncert glasbene zasedbe Einstürzende Neubauten. Ekstravagantni, nekaj posebnega, vpadljivi, veličastni in še vedno šarmantni bend, katerega glasba je uganka za marsikoga.

Koncert je bil razprodan. Kot zanimivost naj povem, da so en dan pred njim dali v prodajo še deset zadnjih vstopnic, saj so želeli omogočiti čim več ljudem, da si ga ogledajo. 

 Kar se mene tiče, lahko mirne duše izjavim, da je bil to eden izmed boljših špilov, ki sem jih kdaj koli doživela. Pa sem jih videla že ogromno. Vse skupaj je trajalo približno dve uri. Kljub svoji starosti se na odru skupina ni "šparala". Dali so vse od sebe. Še posebej je izstopal Blixa s svojo karizmatičnostjo in dokazal, da je izvrsten frontman. 

 Einstürzende Neubauten - Die Befindlichkeit des Landes


 

Komentarji